تعمیر انواع ماشین لباسشویی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 58
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 20
:: باردید دیروز : 11
:: بازدید هفته : 20
:: بازدید ماه : 375
:: بازدید سال : 34397
:: بازدید کلی : 269984

RSS

Powered By
loxblog.Com

کالابید

تعمیر انواع ماشین لباسشویی
پنج شنبه 27 آذر 1399 ساعت | بازدید : 1587 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

تعمیر انواع ماشین لباسشویی

بسیاری از خانه دار ها تجربه ناخوشایندی از باز کردن درب ماشین لباسشویی داشته اند. آنها گاهی با پس از باز کردن درب ماشین لباسشویی با حجمی از لباس ها در وان پر از آب تیره مواجه شده اند. اگر زود درب دستگاه را باز کنید، آب هنوز گرم یا ولرم است. در این مورد باید سریعا نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی خود اقدام کنید.

پمپ دستگاه شما ممکن است با یک تکه پارچه یا سایر موارد مربوط به شستشوی لباس ها مسدود شود. مقداری از آب را با یک فنجان آشپزخانه خارج  کنید. سپس دستگاه را از برق بکشید. پیچ های صفحه جلو را باز کنید. دستگاه را به سمت بالا متمایل کرده و قسمت جلوی دستگاه را به دو یا چند آجر تکیه دهید. تا در نتیجه دسترسی راحت تری داشته باشید. محفظه پمپ دستگاه به راحتی قابل مشاهده است، بنابراین ارزیابی اینکه آیا در پمپ گرفتگی دارید یا خیر، ساده است. در این صورت ، از انبر استفاده کنید تا انسداد پمپ را به آرامی برطرف کنید.

گرفتگی ممکن است در لوله متصل شده به پمپ باشد. بست لوله را بردارید. یک سطل در نزدیکی خود داشته باشید. چون این لوله پر از آب است. آب آن را تخلیه کنید. اگر گرفتگی در شلنگ وجود داشته باشد، معمولاً در انتهای شلنگ است. آن را با دست یا پنس بیرون بکشید.

دستگاه بیش از حد می لرزد

هنگامی که ماشین لباسشویی شما در حال کار است ، به ویژه در طول چرخش ، ممکن است به شدت لرزش یا لرزش داشته باشد. اغلب به حدی که ماشین حرکت میکند. اگر دستگاهی با راندمان بالا داشته باشید که دارای چرخش سریع تری نسبت به ماشین های دیگر است، این حالت ممکن است اتفاق بیفتد.

ممکن است دستگاه نیاز به تراز داشته باشد. از یک تراز حبابی برای ارزیابی تعادل سطوح دستگاه استفاده کنید. با چرخاندن پایه های ماشین به بالا یا پایین، تعادل دستگاه را ایجاد کنید. برخلاف خشک کن که فقط دو پایه قابل تنظیم در جلو دارد، اکثر ماشین های لباسشویی دارای چهار پایه قابل تنظیم هستند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: